G Flex 2 با قابلیت خم شدن تا 90 درجه

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



G Flex 2 با قابلیت خم شدن تا 90 درجه

اولین جفت از اسمارت فون هایی که مجهز به صفحه نمایش های خمیده بودند و توسط شرکت های سامسونگ و ال جی عرضه شدند می توان گفت تقریبا نا امید کننده ظاهرشدند،Galaxy Roundشرکت سامسونگ تنها صفحه نمایشی منحنی بدون هیچگونه انعطاف پذیری ارائه کرد و باید گفت هیچ چیز جالبی درمورد آن وجود ندارد.اسمارتفون G Flex ال جی نیز که مدعی بود از صفحه نمایش قابل انعطاف برخوردار است،انعطاف پذیری بسیار کمی دارد و باز هم به میزان کافی جالب توجه ظاهر نگردید.

اما شایعات جدید حاکی از آن است که اسمارتفون G Flex 2 شرکت ال جی قرار است یک اسمارتفون قابل انعطاف واقعی باشد.گزارشات جدید گویای این است که احتمالا شرکت LG درحال کار بر روی نسخه بعدی G Flex می باشد که قرار است صفحه نمایش این تلفن هوشمند قابلیت خم شدن حقیقی را داشته و به میزان 90 درجه خم شود.

این قدم به این معناست که ال جی قصد دارد در این زمینه به نقطه ای برسد که بتواند صفحه نمایشی کاملا تاشو تولید نماید و این قدم ها گام های کوچکی در این راه بشمار می رود.

از لحاظ تئوری این صفحه نمایش و قابلیت خمیدگی آن تا 90 درجه بسیار خوب است و مانع شکسته شدن صفحه نمایش می شود ولی باید منتظر بود و تا از لحظ عملی نیز این امر ثابت شود.

gflex 2  

بنا به اطلاعات بدست آمده این تلفن که با نام احتمالی G Flex 2 ارائه خواهد شد در سال 2014 معرفی و عرضه میشود.زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نیست ولی ظاهرا ال جی قصد دارد پیش از ارائه نسخه دوم Galaxy Round نسخه دوم محصول انعطاف پذیرش را عرضه نماید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید